امة محمد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» صفات برج السرطان
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2014 5:39 am من طرف محمد ابراهيم صلاح الدين

» ^^المسلسل الكورى الرائع sad love story ^^
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد مارس 31, 2013 3:45 pm من طرف bssams

» مسلسل Green Rose الاكثرر رمن رائع
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت فبراير 11, 2012 10:32 am من طرف شهقة ترف

» مسلسلى المفضل stairway to heaven
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يناير 07, 2012 10:18 am من طرف بشرى علي

» حصرى الفليم الكورى الرومانسى الكوميدى My Boyfriend is Type- B 2005
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 2:12 am من طرف مستحيل انساك

» ماسنجر شباب امة محمد
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 11:52 am من طرف امير الاحزان

» الدراما الكورية Fantasy Couple
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 12:45 pm من طرف dourhani2010

» تقرير وروابط المسلسل الشهير ALOVE TO KUILL
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 3:57 am من طرف حبوه

» تعالوااااااااااشوفواااااااا اشاعة رقم سبعه.......
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 4:31 am من طرف snow white

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ma_vie
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_vote_rcapسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_voting_barسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_vote_lcap 
مدحت العدل
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_vote_rcapسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_voting_barسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_vote_lcap 
hanen_2008
sasa120041
NOAA
ميدو مشاكل
NEMO
OSOS
ســـندريــلا
MBAAAS

سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ

OSOS
sasa120041
NOAA
مدحت العدل
ma_vie
NEMO
hanen_2008
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ma_vie
Admin
Admin

انثى
العمل/الترفيه : جامعية
المزاج : نص ونص
المهنة : 0
احترامك لقوانين المنتدى : سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 31010

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 9:26 am

طيب يا ستى ارسى بقا مين
عشان نظبط بقا
يلا بسرعة قررى
https://anahrdawebokra.ahlamontada.net
NOAA
عضو ممتاز
عضو ممتاز
NOAA

انثى

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 1:42 pm

بصى يا ستى اختار اس اس
ياله بقى ظبتى الموضوع
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر
العمل/الترفيه : مصررررررررى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 3:24 pm

ايه الوفاء ده يا هنا لا ما شاءالله مبتنسيش الجمايل اللى عليكى خالص

يخونك العيش ابو سمسم والحلاوه عايزه تحبسينى مااااا شى

عموما انا ماليش دعوه نهله انا عايز اتعابى اتصرفى يا ادمن
ومعلش يا اس اس كلونا لها
السجن للجدعان
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 3:37 pm

ا ساتر عليك يا مدحت
اهو ده اللى فالح فيه عايز اتعابى
ههههههههههه
يا عم قول يا باسط قال يعنى انت عملت حاجة
دا لولا انا افرجت عنها كان زمانها خللت فى السجن هههههههه
بدل ما تيجى تترافع عن المساجين اضربلك كام سؤال

صحيح هو اسامة لسه ماسلمش نفسه
اللى يشوفه يجيبه على السجن
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر
العمل/الترفيه : KiNg Of DrIfT
المزاج : I Love Speed

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالجمعة أكتوبر 31, 2008 4:02 pm

انا جيت اهو معلش يا جماعه كنت مشغول شويه و اول ما عرفت انى مطلوب للعداله جيت علشان اسلم نفسى

انا هنا اهو و اللى نفسه فى حاجه يقولها انا مش يهمنى حاجه انا واضح و صريح

هههههههههههههه مش اوى يعنى

و مستعد
http://www.seifmrmr.net/index.htm
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 12:15 am

متأكد انك واضح وصريح خلى بالك العيال دى مش هاترحمك Evil or Very Mad Twisted Evil Evil or Very Mad
طيب انت اللى جبته لنفسك على فكرة انت من الشخصيات الغامضة عندنا عشان كده دى فرصة كويسة نعرفك
تعالى بقى خد نفس عميق وهدى اعصابك وجاوب

اسمك ايه

سنك كام

دراستك ايه

بتشتغل

خلصت جيش ولا هربت

ليك اخوات احكلنا عنهم

انت اللى اخترت دراستك ولا مكتب التنسيق هو اللى تكفل بالمهمة دى

طب جبت كام فى الثانوية العامة

كنت ادبى ولا علمى

بتحب السيارات ليه

عندك عربية ونوعها ايه

بتكتب بايدك الشمال ولا اليمين

بتعرف تطبخ ولا متعمد على ماما فى الحاجات دى

ليه اول ما جيت المنتدى معملتش موضوع ترحيب بيك

قول لنا رايك فى المنتدى بمنتهى صراحة

قول لنا رايك فى نهلة
وفى مدحت
وفى مصطفى
وفى هناء
وفى فيا

جيالك تانى اوعى تفتكر انك كده خلاص اخدت البراءة دا لسا بااااااااااااااااااااااااااااااااااادرى
NOAA
عضو ممتاز
عضو ممتاز
NOAA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 12:25 pm

يا الف اهلا وستين سهلا
بالاستاذ اس اس
عندى اسئلة بس من غير ما يكون فى خساير
ع الماشى كده صبر بيهم نفسك عقبال ما اجى تانى
وها هى الاسئلة...................

1- مين اقرب ما يكون اليك عائلتك ام اصحابك و ايه السبب ؟
2- لحظه كنت تتمنى زى ما بيقولوا الارض تنشق و تبلعك ساعتها من الكسوف ؟
3- تقول ايه على صاحب مش حاسس من ناحيته بالامان ؟
4- لمن كنت تريد ان تقول :
-كلمة اسف
-كلمه حب
-كملة ندم
-كلمة عتاب
5- الحاجات اللى مضايقاك فى المنتدى
6- بتحب دلوقتى ؟
7- مين مين مين ؟

وازى الصحة تمام الحمد لله هههههههههههههههههه
[b]
NOAA
عضو ممتاز
عضو ممتاز
NOAA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 12:30 pm

خد دول كمان انا مش ضمنه نفسى اجى تانى
كم عدد اخواتك .؟ مع ذكر اقربهم اليك.؟ ولماذا .؟

بتحكم على الناس ازاى.؟؟وبعد اد ايه؟؟؟

ايه هي طموحاتك؟

احكي لنا موقف محرج جدا يعني منظرك فيه من الاخر كان وحش موت ؟

اقوي صدميتن في حياتك الحديثه ؟

نسبه ثقتك في الناس وأصحابك؟

- كيف تجد نفسك مميز عن الآخرين ؟

ما هو السؤال الذي تتمنى الإجابة عليه ؟ وما هو السؤال الذي تتمنى لو لم يسألك أحد عنه ؟

هل ظلمت أحد من قبل ؟

و لو ده حصل - اتعاملت مع الموضوع ازاى بعد أن علمت أنك كنت غلط ؟
[b]
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 6:53 pm

متأكد انك واضح وصريح خلى بالك العيال دى مش هاترحمك
طيب انت اللى جبته لنفسك على فكرة انت من الشخصيات الغامضة عندنا عشان كده دى فرصة كويسة نعرفك
تعالى بقى خد نفس عميق وهدى اعصابك وجاوب

اسمك ايه

اسامه احمد محمود

سنك كام
20

دراستك ايه
نظم و معلومات

بتشتغل

لا

خلصت جيش ولا هربت

معنديش اصلا

ليك اخوات احكلنا عنهم
هى اخت فى اولى اعدادى

انت اللى اخترت دراستك ولا مكتب التنسيق هو اللى تكفل بالمهمة دى
انا و التنسيق بس انا بحبها

طب جبت كام فى الثانوية العامة
استحاله ااقول

كنت ادبى ولا علمى
علمى و ادبى فى 3

بتحب السيارات ليه
انا بحب العربيات من صغرى معظم عيلة بابا شغلها فى العربيات و بابا حببنى فيها انا بسوق من 5 ابتدائى اتتعملت السواقه و لحد دلوقتى بسوق

عندك عربية ونوعها ايه
كيا برايد و اسمها كوكى

بتكتب بايدك الشمال ولا اليمين
اليمين بس و انا صغير كنت بكتب باليمين العربى و الانجلش بالشمال

بتعرف تطبخ ولا متعمد على ماما فى الحاجات دى
بعرف طبعا انا طول اليوم لوحدى اصلا و عادى جدا بابا مسافر دايما و ماما فى شغلها فا بعتمد على خبرتى الطبيخيه ههههه

ليه اول ما جيت المنتدى معملتش موضوع ترحيب بيك
معرفش اصلى لقيت نور المنتدى مقفول قولت اكيد نايمين او مش هنا يعنى هههههه

لا بجد مش عارف حسيت انى واحد منكوا مش غريب يعنى

قول لنا رايك فى المنتدى بمنتهى صراحة
كويس جدا بس كل اللى ناقصه تنظيم فى الاقسام هى كويسه بس مش عارف حاسس ان هى عاوز تقسيمه جديده

قول لنا رايك فى نهلة
وفى مدحت
وفى مصطفى
وفى هناء
وفى فيا

والله مقدرش اتكلم عن حد لانى مش اعرفكوا كويس و انا مش هقدر اقول الا لما اعرفكوا كويس

الوحيده اللى اعرفها و هى اللى دعتنى لهنا هى نؤا

و بجد احلى و احسن انسانه شوفتها فى حياتى

محترمه جدا و ذوق جدا و دمها عثل خالث

جيالك تانى اوعى تفتكر انك كده خلاص اخدت البراءة دا لسا بااااااااااااااااااااااااااااااااااادرى

صباح الشقااااوه انا معاكى مش ورايا حاجه ابدا
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 7:03 pm

يا الف اهلا وستين سهلا
بالاستاذ اس اس
اهلا يا نؤا هانم

عندى اسئلة بس من غير ما يكون فى خساير
هيبقى فيه ضرب نار دلوقتى
ع الماشى كده صبر بيهم نفسك عقبال ما اجى تانى
وها هى الاسئلة...................

1- مين اقرب ما يكون اليك عائلتك ام اصحابك و ايه السبب ؟
صحابى علشان بيتفهمونى و كمان محدش قريب ولا متواجد دايما فى عيلتى
عيله تفرح مش كده هههههههههه

2- لحظه كنت تتمنى زى ما بيقولوا الارض تنشق و تبلعك ساعتها من الكسوف ؟
كلمت واحد صاحبى انبارح و انا فى بره على الموبايل فا واحد رد عليا بقوله انت مين قالى انت اللى مين فقالى قولتله انجز و هات مصطفى انت مالك انت و ماسك موبايله ليه اندهولى يلا فا لقيت والدة مصطفى بتقولى ده مصطفى نايم و عرفت ساعتها اللى كان بيرد الاول ده كان والد مصطفى و المشكله ان هو جارى و والده يعرفنى فعلا بجد كنت عاوز اولع فى نفسى و فى الموبايل
3- تقول ايه على صاحب مش حاسس من ناحيته بالامان ؟
اابعد بعيد عنى
4- لمن كنت تريد ان تقول :

-كلمة اسف
مفيش
-كلمه حب
لحبيب راح منى من غيره ما اقولهالو

-كملة ندم
انا ندمت فعلا انى عرفت انسان ضيعت وقتى معاه
-كلمة عتاب
مفيش
5- الحاجات اللى مضايقاك فى المنتدى
ان مفيش ركن للشباب علشان اهجم فيه على البنات
6- بتحب دلوقتى ؟
لا
7- مين مين مين ؟
عارفك انا بس مش هقول و قولت لا اصلا ههههههه

وازى الصحة تمام الحمد لله هههههههههههههههههه

تمام بس انتى مش هتكونى تمام باسئلتك دى

فاكره ان حد هينفعك هنا ولا ايه انسى
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 01, 2008 7:10 pm

خد دول كمان انا مش ضمنه نفسى اجى تانى

فعلا انا هضمن ان ده يحصل

هههههههههههه
كم عدد اخواتك .؟ مع ذكر اقربهم اليك.؟ ولماذا .؟
واحده بس قولت واحده بس علشان واحده بس ههههههههههههههه اجابه لكله
بتحكم على الناس ازاى.؟؟وبعد اد ايه؟؟؟
بحكم على الناس بمعرفتى بيهم و بعد ما اعرفهم كويس على حسب
ايه هي طموحاتك؟
احقق كل احلامى و اعيش حياه مرفهه مع حبيبتى

احكي لنا موقف محرج جدا يعني منظرك فيه من الاخر كان وحش موت ؟
قولت فوق
اقوي صدميتن في حياتك الحديثه ؟
انصدمت فى اقرب اتنين ليا و كانوا اخر ناس اتوقع يحصل منهم كده

نسبه ثقتك في الناس وأصحابك؟
صحابى عاليه جدا و الناس مش كل الناس زى بعضها عندى
- كيف تجد نفسك مميز عن الآخرين ؟
الحمد لله طبعا بحس ان ليا شخصيه مختلفه بس يعنى

ما هو السؤال الذي تتمنى الإجابة عليه ؟ وما هو السؤال الذي تتمنى لو لم يسألك أحد عنه ؟
تحب تخرج من السجن ده اتسالته خلاث اهىء اهىء

هل ظلمت أحد من قبل ؟
لا
و لو ده حصل - اتعاملت مع الموضوع ازاى بعد أن علمت أنك كنت غلط ؟
و لو حصل يعنى و عرفت انى غلطان فى حقه هعتذرله

وقعتك يا نونا الوان ملونه صبرك عليا لما اشوفك

هخليكى تنسى الكتابه اساسا

بقى جاى تعبان و مدغدغ و الاقى كل الاسئله دى

حااااااااااااااااضر

انا بقى عاوز حد يسال تانى فى الموضوع ده هو

حر

ههههههههههههههههه
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 6:40 am

ايه يا اسامة زهقت كده بسرعة من السجن
دا انت لسه فى اول الطريق يالا جاوب على الاسئلة دى

امتى بتحس بالوحدة

امتى بتحس بالحزن

امتى بتحس بالفرح

امتى بتحس بالاحباط

امتى بتحس بتأنيب الضمير

امتى بتحس بالاشمئزاز

امتى بتحس بالاكتئاب

امتى بتحس بالكراهية

امتى بتحس بالحقد

امتى بتحس بالفخر

امتى بتحس بالقوة

امتى بتحس بالضعف

امتى بتحس بالحيرة
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 7:23 am

ايه يا اسامة زهقت كده بسرعة من السجن
دا انت لسه فى اول الطريق يالا جاوب على الاسئلة دى

بدايه الالف سنه بتبدء بخمسين سؤال هههههههه

امتى بتحس بالوحدة
الوحده مش مجرد انك لوحدك فى مكان الوحده انك مش تلاقى حد تحكيله و يكون جنبك فى مواقف معينه

انا بحس بالوحده لما احتاج لحد و مش الاقيه جنبى

امتى بتحس بالحزن
لما انجرح من حد قريب منى او يظلمنى

امتى بتحس بالفرح
كتير منهم انا سايق كوكى ههههه بجد

و كمان لما اكون انا و السيكو سيكو يعنى هههههه

محدش يفهمنى صح يا شباب

امتى بتحس بالاحباط
لما افشل فى حاجه اقدر اعملها
امتى بتحس بتأنيب الضمير
لما اظلم حد
امتى بتحس بالاشمئزاز
مش عارف الصراحه
امتى بتحس بالاكتئاب
كتير و مش بعرف ليه و محدش يقولى ازاى
امتى بتحس بالكراهية
لما اكون مضهد من اللى حواليا
امتى بتحس بالحقد
اكيد لما اكون احسن من الناس اللى حواليا
امتى بتحس بالفخر
لما اعمل حادجه كويسه و ناجحه و ده كتير جدا طبعا ههههههههه
امتى بتحس بالقوة
ده حاجه اساسيه فيا برج الاسد هههههههه
امتى بتحس بالضعف
محسيتش الاحساس ده قبل كده بجد لما اكون مش قادر اساعد حد قريب ليا و يهمنى امره
امتى بتحس بالحيرة

لما اكون متردد فى قرار كل واحد فيهم اصعب من التانى
ma_vie
Admin
Admin

انثى
احترامك لقوانين المنتدى : سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 31010

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 8:55 am

يالا بقا معلش انا لسة مخدش دورى
بس ان شاء الله حتستنى فى السجن لغاية ما انا كمان اسال
ولا اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 02, 2008 4:31 pm

لا مش تفرحى اوى كده

مدتى قربت تنتهمى نظرا لحسن السير و السلوك اللى انا فيه

انا لحد دلوقتى مضربتش غير 345 و قتلت 654 بس خلال يومين شوفتى انا كويس ازاى

اسالى بسرعه بقى
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر
العمل/الترفيه : مصررررررررى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالثلاثاء نوفمبر 04, 2008 7:42 pm

بما انك من هواه العربيات اسائلك انا شويه اسثله ؟
مين اللى علمك السواقه ؟
اول عربيه سقتها نوعها ايه ؟
اكتر عربيه حبتها نوعها ايه ؟
ايه العربيه اللى تحب تبقى عندك ؟
عملت حوادث افبل كده ؟
اكبر سرعه وصلتلها فى السواقه كام ؟
بتحب العربيات المانول ولا الاتوماتيك ؟
انته من هواه التخميس والهاندات ؟ والحاجات دى ؟
ومش هحرمك من حاجه هسالك السؤال اللى نفسك تتسائله .. هل تحب تخرج من السجن ؟

وفى النهايه سلملى على السيكو سيكو ؟
وهابى فلانتين داى فى السجن ؟
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 1:27 am

بما انك من هواه العربيات اسائلك انا شويه اسثله ؟

اتفضل
مين اللى علمك السواقه ؟
بابا و انا الباقى كان لوحدى
اول عربيه سقتها نوعها ايه ؟
128
اكتر عربيه حبتها نوعها ايه ؟
كوكى اللى معايا
ايه العربيه اللى تحب تبقى عندك ؟
كتييير بس نفسى فى بى ام دبليو 318 سبور بموتور 500
عملت حوادث افبل كده ؟
مره واحد بس و دى المره الوحيده اللى فى حياتى اللى خبطت فيها عربيه بس كانت حادثه جامده راحت فيها كوكى يا عينى
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 380667725

اكبر سرعه وصلتلها فى السواقه كام ؟
210 كيلو متر فى الساعه بعربية خالى الالنترا فى طريق السويس
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 135332865
بتحب العربيات المانول ولا الاتوماتيك ؟
ا المانوال علشان احس بمتعه السواقه
انته من هواه التخميس والهاندات ؟ والحاجات دى ؟
هههههههههههههههه انا استاذ و رئيس قسم يا ابنى وليا فيديو على اليوتيوب كمان

ومش هحرمك من حاجه هسالك السؤال اللى نفسك تتسائله .. هل تحب تخرج من السجن ؟
هههههههههههههههه لا عادى اصلا محدش عبرنى بقاله 4 ايام سجن لذيذ يعنى
وفى النهايه سلملى على السيكو سيكو ؟

ههههههههه مفيش سلم انت عليها
وهابى فلانتين داى فى السجن ؟
هابى فلانتين داى مدحت
NOAA
عضو ممتاز
عضو ممتاز
NOAA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 11:10 am

يا عينى عليكى يا كوكى اتريها كل يوم عند الميكانيكى
اللى بيحصل فيها ده مش عادى بالمرة الله يكون فى عونها
سيبك بقى من كوكى وتعالى للاسئلة............

_ايه الذكرى اللى لما بتفتكرها بتبتسم؟
_اايه اكتر حاجه عملتها وفرحت بنفسك فيها؟
_ايه اكتر موقف حسيت انك خايف فيه؟
- اية الصفة الللى انت تكرها انها تكون من صفات صاحب ليك؟
-تعمل اية لو صاحب ليك باعك علشان واحدة بنت او علشان الفلوس؟
-اية هو الموقف الللى عمرك ما تمسحوا ابدا من ذكريات حياتك؟
-اية هى الصفات التى تريدها ان تكون فى شريكة حياتك؟
-اية هى الصفات الحلوة فيك واية هى الصفات المكروه ؟
- واحده نفسك تعرفها انك بتحبها ؟
- واحده حسيت انها بتحبك و مش قادره تقولك ؟
- لو اللى بتحبك مش قادره تيجى تقولك و انت عارف انها بتحبك هاتعمل انت ايه ؟
- لو حد غدر بيك تردهاله فى اقرب فرصه ولا تسامحه ؟
- راسم خطه لمستقبلك ؟ لو فى خطه فى حماغك ايه هى ؟
- تزهق من انك تساعد واحد صاحبك اكتر من اللازم ؟ و ليه ؟
- كام شخص نفسك تسأله على حاجات انت عاوز تعرفها ؟ و مين هما ؟ و ايه هى ؟
- اكتر حاجه كان نفسك تنصح بيها واحد صاحبك بس ماقدرتش او مالحقتش ؟
_هل اسامة دمعتة قريبة؟

بقول كفاية عليك كده انهاردة ولا ايه اكمل
لالالالا بلاش رد الاول ع دول بس بسرعة
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 1:28 pm

_ايه الذكرى اللى لما بتفتكرها بتبتسم؟
مش عارف بس لما اشوف فيديو ليا انا و صحابى لما نكون سوا اصلى مجنون تصوير

_اايه اكتر حاجه عملتها وفرحت بنفسك فيها؟
هههههههه لسه انبارح صلحت مروحه كوكى لما وقفت ههههههه
_ايه اكتر موقف حسيت انك خايف فيه؟
مش فاكر بالظبط
- اية الصفة الللى انت تكرها انها تكون من صفات صاحب ليك؟
الكدب
-تعمل اية لو صاحب ليك باعك علشان واحدة بنت او علشان الفلوس؟
حصل و مش عملت حاجه بعدت عنه لانه مش صاحبى اصلا
-اية هو الموقف الللى عمرك ما تمسحوا ابدا من ذكريات حياتك؟
لما نجحت فى ثانوى و فرحة اللى حواليا
-اية هى الصفات التى تريدها ان تكون فى شريكة حياتك؟
ذكيه و طموحه و نشيطه و بتحب العربيات ههههههه
-اية هى الصفات الحلوة فيك واية هى الصفات المكروه ؟
لا بلاش دى مش هعرف اقول بس اللى وحش فيا العصبيه
- واحده نفسك تعرفها انك بتحبها ؟
امممممم السؤال ده هيؤدى الى حبسك

- واحده حسيت انها بتحبك و مش قادره تقولك ؟
اعمل ايه ولا ايه مش فاهم
- لو اللى بتحبك مش قادره تيجى تقولك و انت عارف انها بتحبك هاتعمل انت ايه ؟
لو انا بحبها و عارف ان هى بتحبنى يبقى هقولها
- لو حد غدر بيك تردهاله فى اقرب فرصه ولا تسامحه ؟
على حسب بس غالبا بسيبه
- راسم خطه لمستقبلك ؟ لو فى خطه فى حماغك ايه هى ؟
كل اللى عاوزه حياه عاديه جدا بس نفسى فى مشروع احققه و ممكن مش اتجوز كمان بس احققه
- تزهق من انك تساعد واحد صاحبك اكتر من اللازم ؟ و ليه ؟
لا مش ازهق خالث
- كام شخص نفسك تسأله على حاجات انت عاوز تعرفها ؟ و مين هما ؟ و ايه هى ؟
عاوز اسالك ليه اللى عملتيه فيا ده هو انا كلمتك لما كنتى محبوسه ده انتى مش هونتى عليا
و عاوز اسال نهله هو ليه انا حاسس ان المنتدى ده منتدى صينى او يابانى مش منتدى مصرى فيه ناس مصريه هههههههه
- اكتر حاجه كان نفسك تنصح بيها واحد صاحبك بس ماقدرتش او مالحقتش ؟
لا يوجد حتى الان
_هل اسامة دمعتة قريبة؟
لا مش قريبه و مش من السهل انى ادمع
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 2:17 pm

ها يا اسامة اخبار السجن ايه مبسوط كده ومستريح من الخدمة بتاعتنا
انا احب زباينى يبقوا مرتاحين على طول هههههههه
اظن متقدرش تقول على الخدمة حاجة دى خمس نجوم مش اى كلام

بس عايزة اجاوب على سوالك اللى وجهته لنهلة اصلها يا عينى مش فاضية
امتحانات بقى study
الحكاية يا سيدى ان انا ونهلة ومعظم الاعضاء اتعرفنا فى منتدى تانى خاص بالدراما الكورية
كلنا كده ما شاء الله علينا مجانين كورى geek
لدرجة انى ظبت نفسى مرة باتكلم كورى هههههههه
جربت قبل كده تتفرج على مسلسل كورى لو شفت يبقى
احب ابشرك هاتنضم لجمعية مدمنى الكورى قريب
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 2:52 pm

خد بقى الاسئلة دى اتسلى بيهم فى السهرة كده

انا مش فاكرة بصراحة الاسئلة اللى اتوجهتلك قبل كده فلو قررت سوأل ابقى عديه
بتقضى وقت فراغك ازاى

بتحب الرحلات

اايه اول رحلة عملتها فى حياتك

ايه اخر رحلة عملتها لحد دلوقتى

نفسك تسافر على فين يعنى ايه البلد اللى نفسك تشوفها

كنت شاطر فى المدرسة وانت صغير

بتشرب سجاير

مسموح لك تتاخر برة البيت لحد الساعة كام

اخر فيلم شفته فى السينما ورايك فى ايه

لما بتخرج مع صحابك بتروحوا فين

لما بتتعرض لمشكلة بتلجا لمين يحلهالك

بتذاكر كام ساعة فى اليوم

معظم الشباب ميحبوش يتجوزا بنت كانوا على علاقة بيهم قبل كده انت ايه رايك فى الحكاية دى

علاقتك باهلك عاملة ازاى

لو اختك جت قالت لك انا باحب شاب هاتقول لها ايه

ايه رايك فى مسالة الجواز عن طريق النت يعنى تقدر تتجوز بنت عرفتها عن طريق النت وانت مشفتهاش قبل كده

عملت مقلب فى حد قبل كده وايه هو

حد عمل فيك مقلب قبل كده وايه هو

وانت فى المدرسة كنت طالب هادى ولا مشاغب وبترخم على المدرسين

الحب فى نظرك عبارة عن ايه

انت قلت ان والدك على طول مسافر يا ترى ده اثر عليك

واخر مرة شفته كان امتى

وامتى حسيت انك محتاج له قوى يكون جنبك

بتجيب لمامتك هدية فى عيد الام وجبت لها ايه فى عيد الام اللى فات

انت قلت انك ملكش اخوات ولاد يا ترى الموضوع ده ماثر عليك يعنى كان نفسك يكون لك اخ ولد
ولا ميفرقش معالك

انت قلت انك بتعرف تطبخ ايه اكتر طبخة بتعرف تعملها

ايه مواصفات فتاة احلامك

ايه اكتر حاجة عملتها وندمت عليها

تحب تتجوز فى سن كام

ترضى انك تتجوز بنت مطلقة او ارملة

ترضى انك تتجوز واحدة اكبر منك

تترضى انك تتجوز واحدة اجنبية

لو شفت ولد بيعاكس اختك فى الشارع هاتعمل ايه

معلش طولت عليك فى الاسئلة اتمنى انك متكونش متضايق من اسئلتى وتجاوب عليها
ma_vie
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:14 pm

سمك
سنك؟
بلدك؟.
هواياتك
ليك فى الابراج؟
طيب برج اية؟
بتنام الساعة كاام؟
طيب بتصحى الساعة كام؟
كليتمك؟
شغلك؟
طيب اسرتك كلمنا عنها؟
علاقتك باخواتك؟
صحابك؟
مشترك فى نادى؟
الرياضة المفضلة؟
طيب اممممممم عاقتك بصحابك
مين العضو المفضل هنا على المنتدى؟
احلامك؟.
حلم كان نفسك تعملو ومش حتعرف
حاجة عملتها وزعلت مننفسك اوى وبعدها؟
اكتر حاجة ندمت عليها فى حياتك؟
اكتر حاة بتكرها فى نفسك واكتر حاجة بتحبها بردو فى نفسك؟
حسيت قبل كدة ان ملكش لزمة؟
طيب بتدخل عل كام منتدى كل يوم؟
طيب دخلت اول مرة النت امتى وازاى؟
لما باباك يتنرفز عليك اوى اكتر حاجة ممكن تعملها اية؟
بتشرب سجاير؟
الاكلة المفلة؟
الفيلم المفضل؟
ليك فى المسلسلات لكرةى اللى مالية المنتدى؟
التركى اية اخبارو معاك؟
ممثلك المفضل؟
ممثلتك المفضل؟
مسلسلك المفضل؟
موقف لن تنساة؟
موقف محرج جداااااااااااا؟
انا تعبت بقا بكرة نكملفاصل ونواصل
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:20 pm

خد بقى الاسئلة دى اتسلى بيهم فى السهرة كده
حاااااااااااااااضر
انا مش فاكرة بصراحة الاسئلة اللى اتوجهتلك قبل كده فلو قررت سوأل ابقى عديه
بتقضى وقت فراغك ازاى
ما بين التمرين بتاعى و ما بين انى اقف مع الشله بتاعتى
بتحب الرحلات
جدا
اايه اول رحلة عملتها فى حياتك
مش عملت رحلات
ايه اخر رحلة عملتها لحد دلوقتى
طلعت بورسعيد
نفسك تسافر على فين يعنى ايه البلد اللى نفسك تشوفها
المانيا و كوريا عشان العربيات ههههه
كنت شاطر فى المدرسة وانت صغير
اوى و خدى بالك من كلمة كنت هههههه
بتشرب سجاير
الحمد لله و لا اى نوع دخان
مسموح لك تتاخر برة البيت لحد الساعة كام
ههههههه غير محدود مع نفسى
اخر فيلم شفته فى السينما ورايك فى ايه
انا شوفت كل الفلام اللى نزلت و كلهم عجبونى
لما بتخرج مع صحابك بتروحوا فين
ما بين مطاعم ناكل الاول و ما بين المولات
لما بتتعرض لمشكلة بتلجا لمين يحلهالك
اقرب صحابى
بتذاكر كام ساعة فى اليوم
وانتى عامله ايه
معظم الشباب ميحبوش يتجوزا بنت كانوا على علاقة بيهم قبل كده انت ايه رايك فى الحكاية دى
لا غلط انا مش كده خالث
علاقتك باهلك عاملة ازاى
كويسه جدا
لو اختك جت قالت لك انا باحب شاب هاتقول لها ايه
دى فى اولى اعدادى ههههه بس يكون عندك فكره انا متفهم يعنى
ايه رايك فى مسالة الجواز عن طريق النت يعنى تقدر تتجوز بنت عرفتها عن طريق النت وانت مشفتهاش قبل كده
كانت هتحصل معايا
عملت مقلب فى حد قبل كده وايه هو
انى مره من مرات تصويرى واحد صاحبنا اضرب بالقلم فى الفيديو فا هو اتحدانى انى انزله على النت فا انا طبعا نزلته على اليوتيوب و تقريبا مفيش حد مش شافه
حد عمل فيك مقلب قبل كده وايه هو
محدش عمل فيا ولا حد يقدر ههههههه

وانت فى المدرسة كنت طالب هادى ولا مشاغب وبترخم على المدرسين
هادى جدا لدرجة ان المدرسين كانوا فاكرنى مش بتكلم
الحب فى نظرك عبارة عن ايه
الحب احساس جميل بين اتنين مقدرش اتكلم عنه علشان مش هقدر اقول حاجه

بجد احلى احساس فى الدنيا الحب تضحيه و وفاء و كل حاجه حلوه يعنى
انت قلت ان والدك على طول مسافر يا ترى ده اثر عليك
جدا
واخر مرة شفته كان امتى
اممممم من اسبوعين لما سافر
وامتى حسيت انك محتاج له قوى يكون جنبك
مش اتعودت يكون جنبى بسبب سفره بقيت بلجاء لماما مش ليه
بتجيب لمامتك هدية فى عيد الام وجبت لها ايه فى عيد الام اللى فات
بجيب ليها بس اللى فات مش جيبت للاسف
انت قلت انك ملكش اخوات ولاد يا ترى الموضوع ده ماثر عليك يعنى كان نفسك يكون لك اخ ولد
ولا ميفرقش معالك
لا مكنتش عاوز طبعا ولو هيبقى فيه هقتلهم ايه انتى عاوزانى ادخل الجيش و لا ايه
انت قلت انك بتعرف تطبخ ايه اكتر طبخة بتعرف تعملها
الرز استاااااااااذ فيه هههههههههه
ايه مواصفات فتاة احلامك
قولتها فوق
ايه اكتر حاجة عملتها وندمت عليها
انى حبيت شخص كان فى الاخر كداب
تحب تتجوز فى سن كام
يا سلام لو 26
ترضى انك تتجوز بنت مطلقة او ارملة
لا
ترضى انك تتجوز واحدة اكبر منك
لا خالث دى بقى من رابع المستحيلات
تترضى انك تتجوز واحدة اجنبية
عادى احتمال اعمل كده هههههه
لو شفت ولد بيعاكس اختك فى الشارع هاتعمل ايه
تقريبا كده و الله اعلم ان دى هتكون اخر معاكسه ليه فى حياته علشان بعد كده مش هيشوف و لا هيسمع لانى ولا بعاكس حد و لا بخلى حد من صحابى يعاكس حتى لو انا معاه اسلوب مش كويس خالث يعنى
معلش طولت عليك فى الاسئلة اتمنى انك متكونش متضايق من اسئلتى وتجاوب عليها

لا خالث اسئله عثل جدااااااااا و ميرسى و منتظر البقيه
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:29 pm

سمك
اسامه احمد
سنك؟
20
بلدك؟.
القاهره
هواياتك
دلوقتى بنزل جيم و سباقات السيارات و بس و كنت بتمرن سباحه
ليك فى الابراج؟
يعنى
طيب برج اية؟
الاسد طبعا
بتنام الساعة كاام؟
مفيش يوم بنام فيه مظبوط مره بدرى و مره الفجر و مره اطبق لتانى يوم
طيب بتصحى الساعة كام؟
على حسب ما نمت
كليتمك؟
معهد حاسب الى نظم و معلومات
شغلك؟
لا يوجد حاليا
طيب اسرتك كلمنا عنها؟
والدى شغال مدير عام فندق ايزيس باسوان و والدتى كانت بتشتغل بس حاليا لا كانت سكرتيره فى شركة ادويه
علاقتك باخواتك؟
كويسه جدا
صحابك؟
عال العال الحمد لله بعد شويه صعوبات و مشاكل
مشترك فى نادى؟
كذه نادى و مش بروحهم ههههههه اختى والدتى بس
الرياضة المفضلة؟
زى ما قولت كده فوق
طيب اممممممم عاقتك بصحابك
مين العضو المفضل هنا على المنتدى؟
نؤا طبعا
احلامك؟.
احقق حلمى و افتح المركز اللى نفسى فيه زى فيلم شبه منحرف بجد نفسى يكون عندى واحد زيه
حلم كان نفسك تعملو ومش حتعرف
مش فيه حاجه اسمها مش هعرف
حاجة عملتها وزعلت مننفسك اوى وبعدها؟
مش فاكر
اكتر حاجة ندمت عليها فى حياتك؟
مفيش الحمد لله
اكتر حاجة بتكرهها فى نفسك واكتر حاجة بتحبها بردو فى نفسك؟
العصبيه صعبه جدا عندى و اكتر حاجه انى واثق من نفسى مهما حصل
حسيت قبل كدة ان ملكش لزمة؟
لا خالث
طيب بتدخل عل كام منتدى كل يوم؟
3 كل يوم انا صفحتى الرئيسيه فيها 6 مواقع اساسين
طيب دخلت اول مرة النت امتى وازاى؟
امتى دى من زمااان اوى من سنين يعنى و ازاى دخلته من دايل اب من بيتى و كنت زى البلاص ساعتها ههههههه
لما باباك يتنرفز عليك اوى اكتر حاجة ممكن تعملها اية؟
اكتر حاجه ايه بس هى حاجه واحده بس بلزم الصمت حتى لو اخدت رصاصه فى دماغى بفضل ساكت
بتشرب سجاير؟

لا خااالث
الاكلة المفضلة؟

هههههههههه كله لحوم و فراخ و اسماك و خضار و الاكتر بقى صينيه بطاطس بالفراخ و الارز

الفيلم المفضل؟
اى فيلم اكشن و كوميدى
ليك فى المسلسلات لكرةى اللى مالية المنتدى؟
لا خالث
التركى اية اخبارو معاك؟
زيروووو
ممثلك المفضل؟
مش فيه حد معين
ممثلتك المفضل؟
برضه
مسلسلك المفضل؟
بكرهه المسلسلات
موقف لن تنساة؟
مش فاكر دلوقتى والله
موقف محرج جداااااااااااا؟

حكيته فى الاول
انا تعبت بقا بكرة نكملفاصل ونواصل

هههههههههههه انا اللى تعبت مش انتى

ميرسى جدا يارب تكون اجابتى واضحه و اظن مفيش اكتر من كده سرعه و صراحه هههههه
ma_vie
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 3 I_icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 05, 2008 3:43 pm

ههههههههههههههه
لا ماشاء الله
على السرعة انا قلت اسيبو يتخلم
فيهم
هههههههههههههههه
طيب انامش حعرف اسئل بقا انا قايمة
شكراااااااااا للاجابات

سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ
صفحة 3 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-