امة محمد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» صفات برج السرطان
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالثلاثاء أبريل 08, 2014 5:39 am من طرف محمد ابراهيم صلاح الدين

» ^^المسلسل الكورى الرائع sad love story ^^
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد مارس 31, 2013 3:45 pm من طرف bssams

» مسلسل Green Rose الاكثرر رمن رائع
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت فبراير 11, 2012 10:32 am من طرف شهقة ترف

» مسلسلى المفضل stairway to heaven
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت يناير 07, 2012 10:18 am من طرف بشرى علي

» حصرى الفليم الكورى الرومانسى الكوميدى My Boyfriend is Type- B 2005
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس مارس 24, 2011 2:12 am من طرف مستحيل انساك

» ماسنجر شباب امة محمد
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة مارس 11, 2011 11:52 am من طرف امير الاحزان

» الدراما الكورية Fantasy Couple
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 12:45 pm من طرف dourhani2010

» تقرير وروابط المسلسل الشهير ALOVE TO KUILL
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالخميس يوليو 29, 2010 3:57 am من طرف حبوه

» تعالوااااااااااشوفواااااااا اشاعة رقم سبعه.......
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت يوليو 24, 2010 4:31 am من طرف snow white

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ma_vie
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_vote_rcapسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_voting_barسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_vote_lcap 
مدحت العدل
سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_vote_rcapسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_voting_barسجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_vote_lcap 
hanen_2008
sasa120041
NOAA
ميدو مشاكل
NEMO
OSOS
ســـندريــلا
MBAAAS

سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ

OSOS
sasa120041
NOAA
مدحت العدل
ma_vie
NEMO
hanen_2008
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
ma_vie
Admin
Admin

انثى
العمل/الترفيه : جامعية
المزاج : نص ونص
المهنة : 0
احترامك لقوانين المنتدى : سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 31010

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 1:07 pm

ههههههههههه
مش عارفة مع انى منبهة عليها تبطل حركات العيال دى هههههههههههههههههه
https://anahrdawebokra.ahlamontada.net
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر
العمل/الترفيه : مصررررررررى

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 Empty
مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 1:20 pm

يا جماعه الغايب حجته معاااااااه
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 1:52 pm

اه والنبى قول لهم يا مدحت احسن دول مبيرحموش
اهىء اهىء
ما انا قاعدة مرزوعة باجاوب اهو استنوا عليا شوية
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 1:54 pm

اقولتلهم والله يا حنين
بس متنسيش السؤالين بتووعى بالمره ههههههههههههه
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر
العمل/الترفيه : KiNg Of DrIfT
المزاج : I Love Speed

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 2:32 pm

حنين ردى يلا بدل ما اكرر حبسك على ذمه القضيه و اخليكى هنا شهور

و جاوبى علشان انا عندى اجزاء عاوزه اسئلهالك

ههههههههههه مش اسئله لا دى اجزاء يعنى لازم تردى على طول بسرعه و كلهم علشان انزل انابالتقيل

هو لعب عيال ولا ايه انا يطلع عينى و انتى هنا هانم داخله متاخر و صاحيه و متاخر و عمالين نشربك فى عصير و نجيبلك فى اكل و مدحت يدافع عنك ده دلع

و مش هسمح بالدلع ده لمده طويله

جاااااااااااااااااااااااااااوبى بالتى هى احسن يا حنين هانم
http://www.seifmrmr.net/index.htm
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 2:40 pm

حنون

اخيرا
قلنا قبل كدة طباخ السم بيدوقوا

حاسة انك فرحانة فيا قوى والموضوع ده جى على هواكى خليكى
حلوة معايا بقى عشان اخدمك لما تقعى انتى كمان

نبدا بالاسئلة التقليدية

اتفضلى
اسمك
حنين
سنك
23 سنة

عنوانك
ساكنة فى بيتنا ايه الاسئلة دى
اسرتك كلمينا عنها زى ما اكون عايشة معاكوا فى البيت بالتفصيل الملل
هاتعملى عليا بحث اجتماعى ولا ايه بصى بقى (وركزوا معايا الله يخليكوا عشان مش عايزين نعيد الكلام من تانى )
انا اسرتى مكونة من بابا وماما واخواتى .انا ليا اختين اكبر منى متجوزين واخويا اللى اصغر منى عنده 18 سنة
وطبعا ولاد اختى العفاريت مش عايزة انساهم ولدين زى العسل بس فى منتهى الشقاوة.الحمد الله احنا اسرة
مترابطة ومتحابة بابا وماما بيخافوا عليا انا واخواتى جدا واخواتى برضو طيبين وانا باحبهم بس
الموضوع برضو ميخلاش من شوية خلافات عادية بتتنسى بسرعة امى ربتنا كويس جدا
وتعبت قوى معانا لحد ما خلصنا تعليمنا ولسه شايلة همنا لحد دلوقتى حتى اللى اتجوزوا برضو شايلة همهم

ليكى فى الابراج
مليش فيها نهائى وعمرى ما صدقتها ومش مقتنعة بيها خالص
ومؤمنة جدا بحديث الرسول عليه الصلاة والسلام (كذب المنجمون ولو صدقوا)

برجك اية؟
العذراء
اكلتك المفضلة؟
باحب السمك جدا لازم كل اسبوع اكل سمك وباحب الكشرى كمان قوى خصوصا اللى ماما بتعمله
مشروبك المفضل؟
مؤخرا بدات احب النسكافيه مكنتش بشربوا الاول بس لما جربتوا ادمنته
طيب بتعرفى تطبخى طيب عديلى الاصناف اللى بتعرفى تعمليها؟
اعدلك الاصناف اللى باعرف اعملها Question
ايه السؤال الغريب ده يعنى لو قلتلك 20 مثلا هاتنبسطى ههههههههه انا ممكن اقول لك باعرف اعمل ايه
انا باعرف اعمل اكلات كتير يعنى كل انواع الخضار باعرف اعملها ماعدا السبانخ عشان مش باحبها Mad Mad
باعرف اعمل محشى وباحب قوى احشى الكرنب وورق العنب هواية عندى وطبعا الرز والمكرونة والحاجات دى
وباعرف كمان اقلى بطاطس متضحكوش على فكرة قلى البطاطس مش سهل زى ما انتم فاكرين
ده فن ومهارة وانا الحمد الله عندى المهارة دى.كمان ساعات بادخل اخترع اكلات لما اكون جعانة
ومش لاقيه اجة اكلها (الحاجة ام الاختراع)

بتحبى الخروج ولا القعدة فى البيت؟
باحب الخروج لما اكون خارجة مع صحابى وخصوصا لو رايحة مكان مرحتوش قبل كده
لكن لو ده مش متوافر باحب قعدة البيت

استايل لبسك؟
هى وصلت لستايل لبسى يا نهلة طب لما اشوفك
لبسى انا محجبة طبعا وبالبس تونيكات طويلة وجيبة او بنطلون على حسب المكان اللى رايحاه

بتحبى الحياة؟
اه جينا بقى للاسئلة اللى تخنق ههههههههه بهزر طبعا متزعليش
الحياااااه حلوة بس نفهمها هههههههه باحب الحياة لما تكون هادية وجميلة من غير مشاكل

الكلمات دى بتمثل لحنين اية؟

الحب
مجربتوش قبل كده لما اجربه هاقولك رأيى فيه ههههههههه
لا طبعا الحب شىء جميل بس هو عامل زى السلاح ذو الحدين
ممكن يموت صاحبه وممكن يخليه اسعد انسان فى الوجود

الكره
اعوذ بالله ربنا يكفينا شره ده سواد بعيد عنك
الحياة
الحياة يا ستى اختبار طويل من ربنا اتمنى انى انجح فيه
الموت
يا ساتر لا يا جماعة بصراحة مش باحب الموت دايما يبعدنا عن الناس اللى بنحبهم
الانتقام
الانتقام ده قوة مدمرة وغباء وظلم وعدم ايمان بالله
الرعب
الرعب هههههههه ايه الاسئلة دى الرعب يا ستى انا باحب الرعب الخيالى قوى يعنى باحب اقرأ قصص
الرعب وافلام الرعب برضو بس مش كلها انواع معينة هو لذيذ انك تحسى بالخوف
والالذ انك تلاقى حد تتحامى فيه

نهلة
يعنى عايزة تعرفى انتى بتمثليلى ايه ؟؟؟؟؟؟؟ انتى صاحبتى وانا باحبك قوى عشان انتى بتثقى فيا
وبتحكيلى على كل حاجة وبتاخدى رايى فى كل حاجة خلاص مبسوطة كده ههههههه

هههههههههههههههه بعد الرعب مباشرة مش واخدة بالك انتى؟
لا مش واخدة ههههههههه
الموت

طيب كلمة واحدة كتعليق على الحاجات الجاية

كلمة واحدة بس مينفعش اتنين يعنى scratch scratch
الصعود للسماء
مشفتوش
اغانى الشتاء
اسمى معانى الحب
حكاية الخريف
ماساة
نهلة
هو انتى حاشرة نفسك فى كل حاجة كده Laughing Laughing
ما قلنا صاحبتى والله العظيم صاحبتى مش عايزة تصدقى لييييييييييه

حتكتبى كتابك ولازم تسمية اسم اختارى بسرعة
قلت قبل كده بحر الوحدة

كمت فى الحياة؟
مش فاهمة السؤال
اية رايك فى كل الاعضاء
ممممممم ايه الاحراج ده
مى
الحقيقة مى انا عمرى ما كلمتها قبل كده بس ما دام هى صاحبة نهلة تبقى اكيد
انسانة كويسة وانا نفسى اتعرف عليها واصاحبها

صاصا
مصطفى شخصية غامضة عامل زى مستر اكس هههههههههه بس الرأى اللى انا كونته عنده
انه انسان محترم وميرضاش غير باحسن شىء يعنى عايز كل حاجة تبقى مظبوطة واخر تمام
وده طبعا شىء كويس يا ريت كلنا نبقى كده

ميدو
اه ميدو شاب روش طحن afro afro
هناء طبعا
انسانة جميلة وهادية ورزينة وانا باحبها قوى
اوس اوس
يوووووووووه ههههه اسامة بقى مكبر دماغه على الاخر يعنى هو شاب بيحب يعيش حياته
وتحسى انه واخد الحياة ببساطة وهو برضو شاب لذيذ دمه خفيف

اهبة
هبة زائرةخفيفة على المنتدى بتظهر فجاءة وتختفى فجاءة عايزينها على طول معانا
مدحت
اه مدحت بقى ده حكاية هو انسان طيب جدا وهادى قوى وانا مسمياه المصلح الاجتماعى بتاع المنتدى
ولو استمر يترافع عن الاعضاء هنا فى السجن هاحبسه هنا ومش هاطلعه ابدا

زيزى
زيزى بنوتة نشيطة وحبوبة وانا نفسى اتعرف عليها اكتر
رشا
رشا برضو معرفش عنها حاجة عشان متكلمناش مع بعض قبل كده بس هى من النوع
اللى بيحب يشتغل فى صمت (رافعة شعار دعونى اعمل فى صمت ) وهى عضوة نشيطة
وكل مواضيعها مفيدة وحلوة

ريهام
اتمنى انى اعرفها اكتر ونبقى اصحاب
واخيراااااااااااااااااااااااا
حنين كلمينى عنها عن شخصيتها عن طبيعتها
كل حاجة فبها

اظن انا انسانة واضحة جدا مش محتاجة اتكلم عن نفسى عشان حد يعرفنى يعنى
زى ما بيقولوا الجواب بيتقرى من عنوانه فى الاسئلة اللى جاية هاتعرفينى

بتحبى اية فى نفسك
سؤال صعب جدا على فكرة باحب انى عندى مبادىء عايشة عليها ومتمسكة بيها
بتكرهى اية؟
باكره ايه عموما ولا باكره ايه فى نفسى حددى على العموم انا اكتر حاجة باكرهها فى حياتى
هى عدم الاتزام بالمواعيد يعنى اكتر حاجة تغيظنى وتخلينى اتنطط كده من الغيظ انى ادى ميعاد لحد وييجى متأخر
ويا لهوى بقى لو مجاش خالص معرفوش تانى امحيه من الذاكرة خالص انا دايما لما ادى ميعاد لواحدة
صاحبتى اننا نتقابل فى حتة لازم اجى قبل الميعاد يبقى انا كمان من حقى انهم يحترموا مواعيدهم معى
وبعدين الالتزام بالمواعيد دى من صفات الدول المتحضرة وانا احب اكون متحضرة فى تصرفاتى
اما لو تقصدى اللى باكرهه فى نفسى فانا مش باحب كسلى للاسف انا كسولة جدا يعنى ممكن اخد
قرار وانفذه السنة الجاية

اتمنيتى اك تموتى قبل كدة؟
يوووووووووووه كتير جدا ساعات اتمنيت انى مكنتش جيت للدنيا اساسا
امتى بتحسى بالذنب
اكيد يعنى باحس بالذنب لما اعمل حاجة غلط بس باحس بالذنب قوى لما انزل مع صحابى
او اروح الجمعية واسيب ماما لوحدها خصوصا لما تكون تعبانة

اكتر حاجة غلط حنين عملتها
على فكرة السؤال ده مستفز جدا ههههههه يعنى ايه اكتر حاجة غلط اصل الغلط ده شىء نسبى
يعنى ممكن تكون اكتر حاجة غلط بالنسبة لى مش حاجة غلط عند حد تانى بس عشان اريحك
مفيش حد معصوم من الغلط وانا اكيد عملت اخطاء كتير فى حياتى وربنا يسامحنى بقى

حاجة كان نفسك تعمليها ومعملتيهاش؟
ممممممم انى امسك فى زمارة رقبتك عايزة اموتك كل دى اسئلة
انا كان نفسى ادرس علم نفس بس حبى للتاريخ كان اقوى واضطريت اضحى بعلم النفس عشان
خاطر التاريخ رغم انى باحب علم النفس قوى وكنت شاطرة فيه جدا وكمان نفسى اخد كورسات عبرى
انا درست عبرى فى الكلية بس عبرى عبيط كده كان الدكتور يدخل يحفظنا كام كلمة ويقول
ده اللى جى فى الامتحان فمتعلمناش عبرى كويس وكل ما اروح اقدم على كورس عبرى
تحصلى حاجة تعطلنى

حلم راح منك؟
لا الحمد الله مفيش انا كل احلامى وامنياتى اتحققت
حقيقة لسة عرفاها قريب؟
اه جيتى على الجرح انتى. لسه عارفة انهاردة بس ان الزمن ملوش امان
كدبة كدبتيها على نفسك؟
لا مفيش انا عارفة حقيقة نفسى كويس وعارفة حدود قدراتى

حنين بتعرف تكدب؟
لا اطلاقا لعمرى كذبت ولا باعرف اكذب ابدا ولا باحب الكذابين
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 2:48 pm

OSOS كتب:
حنين ردى يلا بدل ما اكرر حبسك على ذمه القضيه و اخليكى هنا شهور

و جاوبى علشان انا عندى اجزاء عاوزه اسئلهالك

ههههههههههه مش اسئله لا دى اجزاء يعنى لازم تردى على طول بسرعه و كلهم علشان انزل انابالتقيل

هو لعب عيال ولا ايه انا يطلع عينى و انتى هنا هانم داخله متاخر و صاحيه و متاخر و عمالين نشربك فى عصير و نجيبلك فى اكل و مدحت يدافع عنك ده دلع

و مش هسمح بالدلع ده لمده طويله

جاااااااااااااااااااااااااااوبى بالتى هى احسن يا حنين هانم

ايه يا جماعة هو انا كترت سكاكينى كده ليه
كلكم عايزين تنتقموا منى Crying or Very sad Crying or Very sad
وبعدين فين العصير والدلع ده الا ما شفنا منكم لابيض ولا اسود ولا حتى كوباية ميه
بس بجد يا جماعة مش متاخرة على الاجابة دلع ولا حاجة بجد اصلى خرجت انهاردة
زاحب ابشركم كمان انا خارجة بكرة ههههههه
هاهرب من السجن ابقوا زودوا الحراسة
اللى عنده سؤال يحطوا ميستناش لما اجاوب واللى سال وعايز يسأل تانى برضو مفيش
مشاكل انا فى الخدمة
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:03 pm

ايه يا حنين الاجابات الجامد دى

كده هتغرينى اسالك و كتييييييييييير كمان

ههههههههههههه

و ايه تحليل الشخصيات ده

لا تنفعى بجد

ردى على الباقى يلا علشان عاوز اسئلك
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:05 pm

خلاث ماسى انا هسسالك و دلوقتى حالا و بما انك خارجه بكره

ولا فيه عصير ولا فيه اكل و لا فيه اى اوبشن ليكى خالث

لو مش خرجتى و جاوبتى على كل الاسئله هعزمك فى اى مكان تحبيه و اطلبى اللى انتى عاوزاه
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:07 pm

أغلى هدية تتمنى انك تمتلكيها ؟؟

ماذا تعني لك كلمة "الغيرة" ؟؟

متى تعرفـين ان الانسان يستحق الثقه؟

لو خيروكـى بين هذه الصفات

(طيبة القلب_الذكاء_الأخلاق) ماهي الصفه التي ستختاريهـا

ما أجمل زهرة في حياتك؟

باقة ورد لمن تهديها؟؟

ما هي أسعد لحظات حياتك؟؟؟

أيه أكبر غلطة عملتيها ؟

ايه احسن درس تعلمتيه من الحياة

ايه الوقت الي تتمني يرجع تانى ؟ وليه ؟

عندك ثقه في الناس ؟

طبخه تحبي دايما تطبخيها ؟

عربيتك المفضله؟

قسم يجب أن يضاف للمنتدى.. (( أسمه ))

هل تحبين الوحدة ؟

مقوله بتقوليها دائما؟

شي ما زلتي تحتفظين به من أيام الإبتدائيه أو الروضه؟
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:24 pm

متى شعرتى بالندم و لماذا

أمتى حسيتى بالظلم ؟

من ( مطربك / مطربتك ) المفضل ؟

أيه اللى يثير غضبك..و يخليكى تخرجى عن شعورك

من مطربك الشعبى المفضل

-ايه هى هواياتك

ما نوع عربيتك

والموديل سنة كام

ما هى الاغنيه التى تستدعى الدموع فى عينيك عند سماعها

مين هو الانسان اللى أثر بجد فى مشوار حياتك

ما هى الصفات الجميله التى تتحلى بيها على حسب كلام قرايبك و صحابك

بتخافى من ركوب الطيارات والا العمليه بقت عادى عندك

عرفى نفسك في اقل من 5 كلمات

او 10 كلمات عادى

ما هي السعادة ؟ مع ذكر موقف كنتى فيه في قمة السعادة

ايه الموقف اللي ابكاكى من قلبك

ايه الاسم اللي تحبى الناس تندهلك بيه جدا؟

-ايه هي طموحاتك؟

ايه الصفة الوحشة فيكى

افضل موضوع قرأتيه ؟

اجمل رد عجبك؟

من هو العضو الذي بمجرد رؤية اسمه تقرأي موضوعه ؟

ايه هي الايجابيات والسلبيات في المنتدي

مين من الاعضاء تتمنى تشوفيه فى الحقيقه &

اكتر الاعضاء يحيطه الغموض من وجهة نظرك &

تودى ان تنصحى احد الاعضاء نصيحه معينه ( من هو هذا العضو وما هى النصيحه ) .؟

اى مراحل حياتك أحب إليكى ولماذا مع ذكر اسباب عدم اختيارك الاخرى .؟

( الطفوله _المراهقه _ الشباب

لما تكون مضايقه ..بتعملى ايه؟؟؟ومين اول شخص بتلجأى ليه؟؟

معلش بقى انا اسئلتى قليله جدا و مش عارف اسالك اقولك ايه و كمان اسئله هبله خالث خالث معلش لما امخمخ فى حاجه تانى هسالك شكرا جدا حنين هانم
MBAAAS
عضو نشيط
عضو نشيط
MBAAAS

ذكر
العمل/الترفيه : شغال
المزاج : شغال

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:38 pm

موضوع اسمه يشد وبجد حلو قوي
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:42 pm

اهلا اهلا بحنين منورة السجن يا جميل
ويما انك دخلتي السجن يبقي لازم نعمل الواجب معاكي ونديكي كام سؤال كدة علي الماشي ونبدا ونقول

يا مراحب يا مراحب حتى انت يا مصطفى جيت تحقق معايا
مظلووووووووومة يا بيه

يا تري ما هي اهداف حنين في الحياة؟
هدفى انى اكون انسانة مفيدة للى حواليا فى البيت وفى المجتمع وفى كل حتة
مين اقرب انسانه لحنين غير ماما؟
واحدة صاحبتى من ايام ثانوى باحبها جدا وهى صاحبتى الانتيم وباحكى لها على كل اسرارى
ومين اقرب انسان لحنين غير بابا؟
مفيش
هقول لحنين شوية كلمات وتقول ماذا تعني لها هذه الكلمات
البحر
باحب البحر جدا واحب اقعد قدامه خصوصا الصبح بالرغم من انى ساعات كتير باخاف
منه البحر غدار وبيفرق الناس ياخد منك اللى بتحبهم سواء عن طريق الموت او السفر
بس القعدة قدامه ممتعة وبتريح لى اعصابى

السفر
وحدة وغربة وعذاب حتى لو فى سياحة وانا عارفة انى هارجع بعد كام يوم بس ما احبش اسيب بلدى خالص
طيب احكيلكم على حكاية انا لما سافرت مع الكليه رحلة الاقصر واسوان طبعا كنت فى منتهى السعادة
والرحلة كانت متعة ما بعدها متعة بس يوم الرجوع كنت فرحانة جدا انى اخيرا هارجع لبيتى ولمدينتى
والسنة اللى بعدها لما طلعت رحلة شرم الشيخ بقيت باضرب نفسى بالجزمة انى سافرت الرحلة دى
ولما روحت البيت فضلت اعيط

السما
والله لو السما صافية وجميلة ومفيهاش سحابة سودا هاتبقى شىء جميل
القمر
ممممممم سرحان وهيمان وعشق
الدنيا
رحلة طويلة ومحدش يعرف هاتنتهى امتى يا رب تنتهى على خير
الظلم
الاحساس بالظلم وحش قوى وبيسيب مرارة عند الواحد عمرها ما تزول ابدا
الحظ
اه الحظ هو طبعا شىء جميل ان الانسان يكون محظوظ بس مينفعش نعتمد عليه دايما وانا
الحمد الله انسانة محظوظة جدا

الصديق
مهم جدا فى حياة الانسان ومن غيره الحياة تبقى ملهاش طعم لان الصديق ساعات بيكون
اقرب للانسان من اخوه ويقدر يقول له على اسرار ميقولهاش لاى حد

الاخ
هو السند وهو الحماية بس للاسف ساعات الاخ بيكون لعنة وانا الحمد الله اخواتى نعمة
المال
مجنن ناس كتير فى ناس مشكلتهم ان عندهم فلوس وفى ناس مشكلتهم ان معندهمش فلوس
وفى كل الاحوال هو القاسم الرئيسى لاى خلاف بيحصل فى الدنيا

الجمال
كلمة احتار فيها الفلاسفة والحكماء يبقى انا اللى هاكلمك عنها
لو حنين كسبت رحلة للمكان اللي تختاره هي بس بشرط تاخد معاها اتنين بس من اهلها واتنين من المنتدي بشرط انه يكون ولد وبنت يا تري هتختار مين وليه؟
من اهلى هختار ماما واى حد بعد كده ميفرقش معايا اللى عايز يجى يجى ومن المنتدى هختار هناء ومدحت
هختار مدحت طبعا عشان هو المشرف الاجتماعى بتاع المنتدى يعنى اى مشكلة هاتواجهنا هايحلها
وهناء عشان هى بنت عاقلة ورزينة والرحلة معاها هاتكون لذيذة

مين المطرب المفضل لحنين ؟
انا باحب كل المطربين القدام هههه مزاجى غريب جدا فى حكاية المطربين يعنى انا قاعدة حالا
باحل الاسئلة دى وانا باسمع سيد مكاوى( طبعا محدش يعرفه)باحب عبد الحليم وعبد الوهاب
ومحمد قنديل ومحمد عبد المطلب وكل الناس القديمة مش باحب الفرافير الجداد بتوع دلوقتى خالص
باستثناء محمد منير بس اللى باحبه من الجداد

مين المطربة المفضله لحنين؟
برضو كلهم هتلاقيهم قدام فيروز ونجاة ووردة
مين الممثل المفضل ؟
من المصريين عمرو واكد وفتحى عبد الوهاب ومصطفى شعبان
مين الممثلة المفضلة؟
هند صبرى
ايه الفيلم اللي حنين مقدرتش تمسك دموعها لما سمعته؟
اه ده فيلم اجنبى اسمه المصارع بتاع راسل كرو واخد بالك برضو تاريخ
مفيش فايدة فيا عايزة اقول لك ان الفيلم ده دخلته مرتين فى السينيما وفى المرتين موت روحى من العياط
وكل ما اشوفه بعد كده برضو اعيط بس فى كل مرة العياط بيقل لحد ما خلاص انتهى اصلى حفظت الفيلم خلاص
كمان فى فيلم باحبه وهو مؤثر جدا برضو اسمه المسافة الخضراء تحفة الفيلم ده

ما هي الحكمة المفضله لحنين؟
هههههههه بصراحة مفيش

كفاية كده احسن ما اكون كترت في الاسئلة ولنا عودة بعد الفاصل
ليه ما بدرى والله ما قاعد كمان شوية انا لاتعبانة ولا عايزة انام ولا حاجة ههههههههههه
لا يا مصطفى دا انت نورت السجن وانا مبسوطة بالاسئلة بتعاتك وبرضو
لما تتسجن هانعمل معاك الواجب
ma_vie
Admin
Admin

انثى
احترامك لقوانين المنتدى : سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 31010

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 21, 2008 3:43 pm

هههههههه
حلوة اوى اجاباتك يا حنين
بس راحة عليها يا جماعة دى حنين طيبة خالص حتى هههههههههه

اهروها بينى وبينكو
NOAA
عضو ممتاز
عضو ممتاز
NOAA

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 4:02 am

وادى يا ستى الكراسى عشان تعرفى تقعدى

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 Ad56078c21

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 A5562d5939

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 73315a62f4

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 17060735c1

سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 2d57490d04

مش حرمتك من حاجه اهو يا حنين ياله ورينا الشغل
عقبال ما افكر فى كام سؤال كده واجى
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 9:39 am

انتى فينك يا حنين مزوغه ليه ولسه مجوبتيش على السؤالين بتوعى ليه ؟
اوعى تكونى ناويه تهربى ؟؟
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 11:14 am

حنون لبسك ضيق ولا واسع ولا وسط ؟
لبسى وسط لا هو واسع قوى ولا هو ضيق قوى محترم يعنى
بتسمعى اغانى؟
طبعا باسمع اغانى كورى بتاعة المسلسلات وباسمع اغنى قديمة سيد درويش وسيد مكاوى والناس الحلوة دى
افلام؟
الايام دى مش باشوف افلام بس زمان كنت باحب الافلام قوى وكنت باحب اروح
السينيما كتير

اكتر حاجة تنرفزك؟
مفيش حاجة معينة ممكن تنرفزنى بس لما اكون زهقانة ممكن اتنرفز من اى حاجة حتى لو كانت هايفة
اكتر حاجة تسعدك؟
لما اعمل شىء ذو قيمة وانجح فيه واحس انى انجزت
طلقة فى الانجليزى؟
اطلاقا انا طول عمرى الانجليزى ده عدوى ربنا يسامحهم المدرسين بتوع الانجليزى
ملقتش فيهم واحدة تحببنى فيه كلهم اخر غباء وكرهونى فى المادة Crying or Very sad
وعندى معاهم ذكريات مؤلمة من وانا فى حضانة Crying or Very sad

قوليلى بقا مجموعك كام فى الثانوية؟
76 فى الميه دخلونى اداب انتساب بالعافية بس الحمد الله قدرت احول انتظام
ادبى ولا علمى؟
ادبى مش باحب المواد العلمى خالص
الكتر مادة دراسية حبيتيها طيب لية؟
اكتر مادة حبيتها التاريخ طبعا ده اساسى لان انا كنت محظوظة كل المدرسات اللى ادونى
تاريخ او دراسات كانوا شاطرين وحببونى فى المادة وخلونى شاطرة فيها
كمان باحب علم النفس قوى لا نها مادة لذيذة وشيقة

موقف محرج من ايام ثانوى؟
حلو قوى انك حددتى موقف محرج من ايام ثانوى ههه عجبنى السؤال ده
هاكليلك .الموقف ده حصل لى وانا فى ثانية ثانوى انا كان ليا صاحبة باحبها قوى
كانت ساكنة قريب منى وكنت متعودة اعدى عليها كل يوم وانا رايحة المدرسة ونروح سوا
فكنت اروح عند بيتها وادخل المخل وانده عليها من تحت السلم فجيت يوم قعدت انده انده
كتير قوى وبعدين بصت طبعا انا متوصاش صوتى عالى على طول وعلى فكرة انا باشيل التكليف
مع الناس اللى باحبهم بس يعنى ممكن اشتم عادى وهما عارفين عنى كده مش بيزعلوا عادى يعنى
المهم نرجع للحكاية لما بصت انا زعقت فيها وفضلت اقول لها كل ده بتعملى ايه يالا اخلصى هانتاخر
وكان كلامى فى حدة جامدة .المهم هى نزلت ولقيتها بتقول لى هو انتى زعقتى لاختى كده ليه
يا نهار اسود اختك مين هو مين اللى بصى من فوق ؟؟؟؟؟؟؟؟ هى اللى بصت دى كانت اختك
طبعا عرفت ان كل الزعيق ده كان فى اختها اصل اختها دى اكنهم توام شبه بعض جدا بطريقة غريبه
حتى لما بصت هى كانت لبسة لبس المدرسة بتاعها برضو فخلاص يعنى مفيش اى شك ان هى
وبقيت مكسوفة جدا وعمالة اقول لنفسى يا ترى البت بتقول عليا ايه دلوقتى

فقدتى حد من صحابك؟
فقدت صحابى يعنى حد مات لاقدر الله لا الحمد الله صحابى كلهم موجودين وزى الفل
انما فى اصحاب او كان متهيالى انهم اصحاب طبعا علاقتى بيهم انتهت من زمان
هى واحدة بس على العموم بعد فترة صداقة قوية استمرت 6 سنين مكناش بنفارق بعض لحظة
خلاص لو شفتها دلوقتى اكنها واحدة عادية بتمر من جنبى وهى كمان كده ونسيتها تماما ومش
عايزة افتكرها تانى

بتثقى فيهم؟
طبعا باثق فى اصحابى ولو شكيت فيهم لحظة خلاص
مبقوش اصحاب بقوا اى حاجة تانية طبعا مش باقطع علاقتى بيهم بس مش بيكونوا
فى منزلة الاصدقاء بيبقوا معارف

انتى واثقة فى نفسك؟
لا ودى مصيبتى انى معنديش ثقة فى نفسى خالص دايما اقول لنفسى مش هاقدر
مش هاعرف رغم انى اقدر اعمل حاجات كويسة

بتحسى باية وانتى وسط تجمع من الناس يا ترى بتحسى انك مميزة؟
لا مش باحس انى مميزة خالص بابقى عاملة زى التابع وساكتة خالص مش باتكلم الا لو حد سألنى على
حاجة او اخد رايى وعايزة اقول لكم انى خجولة جدا بطريقة مزعجة ومش باحب اتكلم كتير
مع ناس باشوفهم للمرة الاولى بس انا واخدة راحتى معاكوا هنا فى المنتدى مش عارفة ليه
يمكن لو قابلت حد فيكوا على الحقيقة ارجع كده برضو ساكتة خالص

اية مزايا حنين؟
مزايا حنين انى لو حدقال لى سر لا يمكن اقوله لاى شخص ولو حد حكالى على حاجة
منقلش الكلام باستثناء ماما اللى باحكى لها على كل حاجة بتحصل لى
واحب احكى لها على اصدقائى بس لو ليه صاحبة حكتلى مشكلة شخصية لا مش هاحكى لماما
باحب برضو يكون لاصدقائ خصوصيات متخرجش بينا احنا الاتنين ما دام هى وثقت فيا

كلمينى عنك من غير قيود مش فى موضوع معين عن اى حاجة عايزة تقزليها عنك
باحس انى انسانة فيها تناقضات كتير ممكن يكون فيا الصفة وعكسها . عندى مشاكل زى اى حد فى الدنيا
ونفسى حياتى تكون افضل من كده

انتى وصحابك بتجتمعوا؟
من ساعة ما خلصنا كلية مش بنجتمع كتير خلاص بقى اللى اتجوزت واللى اشتغلت
بس التليفونات على طول بينا وبحاول دلوقتى الم شمل صحابى وان شاء الله نجتمع قريب

مغرورة؟
لا مش مغرورة خالص بالعكس متواضعة جدا بس ساعات الناس بياخدوا عنى انطباع غلط
انى متكبرة ومناخيرى فى السما عشان انا مش باكلم اى حد وميعرفوش ان ده سببه
الخجل مش الغرور

انطوائية؟
جدا جدا جدا
طيب بتتكلموا فى اية؟
انا وصحابى يعنى بنتكلم فى اى حاجة ما انتى عارفة جلسات البنات وكلامهم
انتى رغاية؟
رغاية مع الناس اللى باحبهم واللى برتاح لهم
طيب لو فى المواصلات واحدة ركبت جنبك وقعدت تقولك انا انطوائية وبعدين قعدت تحكيلك قصة حياتها تعملى اية؟
اسمعها طبعا واديها اهتمام كمان وخلاص لما اوصل المكان اللى عايزة اروحه ولا اكنى عرفتها قبل كده

انتى نمامة؟
لالا ابدا عمرى ما كنت نمامة بالعكس باكره جدا النم وما احبش اشترك فى كلام نم
كئيبة انتى؟
انا بحالات ممكن اكون منتهى الكأبة وممكن اكون اخر مرح
بتحبى جاكى شان وافلامة طيب انهى اكتر فيلم لية عجبك؟
لا مش باحبه خالص ولا عمرى شفتله اى فيلم
منظمة ولا مهملة؟
سؤال محرج مش عارفة اقول لك ايه لا بصراحة بقى انا مهملة
هه حد عنده اعتراض

اكتر مكان بتحبى تروحية ؟
مفيش مكان معين باحب اروحه عادى كله زى بعضه
يعنى معنديش مكان برتاح فيه او ليا معاه ذكرى حلوى

نفسك دلوقتى تروحى فين؟
دلوقتى دلقوتى مش نفسى اروح فى حتة
لو قالولك دلوقتى كل الكليات مفتوحة ادامك تختارى كلية اية؟
طيب لية؟

احب اروح كلية الاثار وكلية الاداب علم نفس عشان دول اكتر حاجة باحبها
وانا فى الاساس كنت هادخل علم نفس بس معرفش ليه فى اخر لحظة غيرت رايى
واخترت التاريخ مع انى باحبهم الاتنين زى بعض يعنى لو كان بنفع ادخل
القسمين مع بعض فى وقت واحد كنت عملت كده

اسوء تجربة فى حياتك؟
اسوا تجربة فى حياتى لا يمكن احكيها لحد وباحاول دايما انى انساها
اسعد الاوقات بتقضيها ازاى ومع مين؟
اسعد الاوقات مع اصدقاءى طبعا اللى من ايام الكلية
ممكن لو غلطتى تعتذرى ولا لا ؟
لا لو غلطت ماحبش اعتذر احط جزمة فى بقى واقعد مكبوسة
دخلتى شات قبل كدة؟
دخلت اتفرجت بس على الناس اللى هناك بيتكلموا فى ايه
وخرجت على طول

طيب اية رايك فية مشس الشات الى هنا فى المنتدى لا حاجة كدة تانية صفحة حاجة كدة يعنى ؟
مش فاهمة ولا كلمة من سؤالك ههههههههه
بتتخانقى مع اخواتك؟
اكيد الخناقات العادية

رنة موبايلك اية؟
معرفش اى رنة بتقابلنى باحطها المهم تكون صوتها عالى اصلا مليش فى حوار الرنات
والموبيلات والكلام ده عادى

مخصصة رنات؟
لا مش مخصصة
اوعى تقوليلى ان موبايلك مش كورى زيك هههههههههه
معرفش والله انا مش بافهم فى انواع الموبيلات هو الموبايل بالنسبة ليا انى اتصل بالناس
وخلاص اما بقى انى اجيب موبايل بكامير او اغانى او كده لا مش باهتم بيه
انا اصلى انسانة بسيطة وما احبش المظاهر مش قوى يعنى عشان مكنش كدابه
يعنى احب المظاهر فى حاجات معينة والموبايل مش من ضمنهم

فاصل ونواصل
سيبى العصير بقا هريتية ارحمى شوية ههههههه

اسالتك كتير قوى كده ليه تعبتينى
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 11:17 am

[center][b]
مدحت العدل كتب:
انتى فينك يا حنين مزوغه ليه ولسه مجوبتيش على السؤالين بتوعى ليه ؟
اوعى تكونى ناويه تهربى ؟؟

مش مزوغة والله يا مدحت ما انا قاعدة اهو بجاوب
ما حضرة المحقق نهلة مش سايبانى فى حالى
اكيد طبعا هاجاوب على اسئلتك بس ارجوكم يا جماعة سامحونى على التاخير
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 3:33 pm

ايدى مش مطوعانى يا حنين اسائلك واعمل زيهم ههههههههههه
بس انا ممكن اترافع عنك ههههههههههه واجبلك اعداااااام من اول جلسه

هههههه لا طيب قوى الواد لا يا خويا اسال متتكسفش
بس رغم كده لازم اسئل شويه بردك
طيب اتفضل (بردك )هههههههه
اكتر متحف بتحبيه ؟
المتحف المصرى طبعا لانه اكبر متحف فى مصر ويمكن فى العالم كمان وعندى فيه ذكريات حلوة
اكتر اثر عجبك ؟
تمثال رع حتب وزوجته الاميرة نفرت التمثال ده كل ما اشوفه احس ان قمة الابداع والجمال
هو فعلا كده لان فيه تفاصيل صغيرة جميلة جدا ميلاحظهاش الا عين فنان صورة التمثال
موجودة فى موضوع المتحف فى قسم اماكن ومعالم

نفسك تشتغلى فى مجال التاريخ ؟
طبعا نفسى وعلى فكرة انا اشتغلت برضو فترة مرشدة فى المتحف برضو
تطوع مع جمعية اصدقاء المتحف المصرى كنا بنشرح الاثار للزوار المصريين مجانا

تقديرك فى الكليه ال 4 سنين ايه ؟ كل سنه لوحده ؟ وبعد كده التراكمى ؟
اول سنة جبت مقبول كنت فاشلة جدا سنة اولى بقى وفرحانة بالكلية فمكنتش بذاكر
بس بعد كده بقيت كل سنة اجيب جيد وحولت انتظام والتقدير التراكمى جيد برضو

انتى شايفه نفسك فى العمل الخيرى دة ؟ وطبعا تتكلمى عن طبيعه العمل ؟
اه شايفة نفسى فيه وباحبه قوى عشان باعمل حاجات مفيدة وانا باروح ادى مجموعات مدرسية هناك
للطلبة المحتاجين دراسات اجتماعية طبعا وبنطلع زيارات للملاجىء ودور المسنين
ونجيب لهم هدايا ونتكلم معاهم وان شاء الله ربنا يسهل واقدر اطلع قوافل الخير
دى قوافل بنعملها بنطلع على القرى الفقيرة ونوزع مساعدات للناس هناك كل انواع المساعدات
وانا فعلا استفدت من موضوع التطوع ده قوى لانه فتح عينى على
حقائق كتير مكنتش واخدة بالى منها

ها اكتر حاجه ضيقتك من نهله (موقف كده تحكيه )؟
هههههههه لا خليه سر بينى وبينها احسن لتزعل هى بصراحة بتعمل
حاجات كتير تغيظ

اكتر حاجه بستطتك من نهله (:::::::::: ؟
هى نهلة كلها على بعضها بنت لذيذة بس مش فاكرة حاجة معينة دلوقتى
لو فى حد ضايقك او زعلك غير نهله ؟ احكى وبسطك كمان احكى ؟
لا مفيش لاحد زعلنى ولا حد بسطنى
مين اللى ظلمك هنا فى المنتدى ؟
بتقول ايه مفيش طبعا كلكم هنا زى اخواتى والحمد الله محدش لا زعلنى ولا ظلمنى
هل جربتى طعم الظلم ؟
اه جربته وطعمه وحش قوى ويفضل دايما فى الذاكرة متعرفش تتخلص منه
اقرب حد ليكى فى المنتدى من الزميلات غير نهله طبعا اللى بعدها ؟
الحقيقة مفيش عشان انامش واخدة ايميل حد من المنتدى غير نهلة
طبعا مينفعش اسائلك مين اقرب حد ليكى من الزملاء عشان لو مقولتيش انا هزعل هههههه
يا مدحت والله كلكم اخواتى وغلاوتكم واحدة
دعيتى كام عضووو للمنتدى ؟ وهما مين ؟
ههههههه دعيت اتنين والحمد الله مش بيدخلوا المنتدى خالص:
جالك عرسان قبل كده
لا مجاش
بتحبى .........................؟
لا مش باحب
انتى شخصيتك رومانسيه ولا .........؟
ايوة انا شخصية رومانسية جدا رغم انى عمرى ما حبيت وبخاف من تجارب الحب
انتى من بتوع حقووق المراءه ؟ ولا غلبانه وعايزه تعيشى ؟
اطلاقا انا اصلا مؤمنة ان المرأة واخدة اكتر من حقها ومعندهاش مشاكل
بس احنا اللى طماعين وعاملين غلابة

خطك 010 ولا 016 ولا 019 ولا 012 ولا 018 ولا 017 ولا 011 ؟؟
الخط 016
نوع موبيلك ؟ موديله ايه ؟
نوكيا ابو كشاف ههههههههه مش عارفة اسمه انا اصلى مليش فى الموبيلات
الموبايل عندى مجرد تليفون عادى وانا مش عايزة منه غير انى اتصل واستقبل
مكالمات وخلاص

حاطه كول تون ولا لا ؟
لا
اول موبيل مسكتيه ايه ؟ نوعه ايه اوعى تكونى زى
هو كان نوكيا برضو وشكله غريب كده بس مش عارفة نوعه بالظبط
بتحبى تسمعى لمين ؟ مغنى او مغنيه
كل الناس القديمة قلتهم قبل كده
اكتر اغنيه بتشغليها ؟ اليومين دول ؟
لا مفيش مش باسمع حاجة الايام دى
اكتر كلمات اغنيه لمست قلبك ؟
ممممممم اغنية الحب المستحيل لكاظم الساهر
قلبك بيوجعك من ايه ؟ انا قصدى الوجع اللى فى الكوى (love)
يعنى فى حد لما بتشوفيه تحس انا قلبك بيوجعك ؟
بيوجعنى لما اشوف طفل بيبكى وكل ما كان الطفل ده صغير كل ما قلبى يوعنى اكتر
روحتى الاقصر واسوووان ؟
اه بتفكرنى ليه بس كانت رحلة جميلة يا ريت تتكرر تانى طلعتها وانا فى ثانية كلية
هى كانت فى الاصل رحلة تعليمية عشان مواد التاريخ عندنا بس كان فيها جزء كبير
ترفيهى كانوا اجمل عشر ايام فى حياتى ورحنا معابد ومتاحف كتير قوى حتى معبد ابو سمبل
رحناه وشفنا عروض الصوت والضوء فى الكرنك وفيلة وابو سمبل واخدنا مركب فى النيل
وعملنا حاجات جميلة قوى وفى الاخر عملنا شوبينج فى اسوان ههههههه
رحنا اشترينا حنة وفول سودانى وحاجات من دى والعيال المقرفين راحوا اشتروا فسيخ
وملوحة وقلبوا ريحة القطار يععععععععععع الحقيقة كل حاجة كانت جميلة
والفندق كان نظيف جدا كان اربع نجوم بس جميل والاكل هنالك بالهبل اوبن بوفيه بقى
هههههههه وكل ده بكام 250 بس حوشتهم كلهم عشان مطلبش من بابا فلوس
وحوشت مصاريف الرحلة هناك كمان بس الحقيقة ان استاذى المشرف على الرحلة
واستاذ المادة مكنش بيخلينا نصرف جنية اى حاج كان بيجيبها لنا عشان كنا واخدين
دعم جامد من الكلية كل طالب الف جنيه دعم وطبعا مش عايزة اقول لكم ان استاذ المادة
اختار الطلبة المميزين بس وانا بلا فخر كنت واحدة منهم Laughing Laughing

اخر رحله كنتى فيها ايه ؟
اخر رحلو واسوأرحلة طلعتها فى حياتى كانت رحلة شرم الشيخ مش قادرة اقول لكم
الرحلة دى كانت وحشة قد ايه اتخانقت مع المشرفة وكانت غم مستفدتش اى حاجة منها
معظم الوقت فى الاتوبيس وسط الصحرا والبلد هناك معجبتنيش خالص كنت حاسة
انها بلد بلاستيك مزيفة ومنظر السياح هناك كان بيستفزنى جدا وده كان شعور كل اللى
راحوا الرحلى دى مش انا بس

الانجليزى بتاعك كويس ولا تعبان ؟
تعبان يا قلبى هههههههه
اكتر برنامج حوارررى بتسمعيه ايه ؟ (القاهره اليووم _ بيت بيتك _ ال10 مساء_90 د)البيت بيتك وخاصة حلقات محمود سعد
واحسن مذيع منهم ؟؟
محمود سعد
المسلسل الكورى اللى متبعاه ؟ اليومين دول ؟
لا مش متابعة حاجة دلوقتى
ممثلك الكوورى المفضل ؟
كوان اللى عمل قصة حب حزينة
ممثلتك : : المفضله ؟
تشوى جى وو
لو ليكى فى المسلسلات العربى ؟ ايه المسلسل اللى متبعاه ؟ انا بطلت عربى من زماان
مش اى مسلسل عربى اشوفه المييز قوى بس احلى مسلسل عربى شفته
وخلى بالك انت قلت (عربى) مسلسل باب الحارة وصلاح الدين الايوبى السورى

انتى من هواه الذهاب للسينما ولو كده اخر فيلم دخلتيه ايه ؟
لما يكون فى فيلم حلو باروح اشوفه واخر فيلم شفته الجزيرة
اخر سؤال عشان بجد ايدى مش مطوعانى خااااااااالص
ايه رايك فى الاسئله ؟

لا والله انا اتبسط جدا من اسئلتك وكانت خفيفة وميش اى حاجة محرجة

وطبعا لو فى سؤال اعتبرتيه تتدخل بلاشه اوووكى
اتفقنا
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 4:36 pm

طاب الحمد لله ان الاسئله عجبتك وانا كمان عجبنى الاجوبه
مدحت العدل
عضو سوبر
عضو سوبر
مدحت العدل

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 4:38 pm

مش هسالك حاجه 2انى يا حنين لغايط لما تجوبى على اسئله اساااااامه
شووووووفتى انا كويس ازاى ؟؟؟
OSOS
عضو نشيط
عضو نشيط
OSOS

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 4:41 pm

هو انا بلاص مثلا رديتى عليهم كلهم الا انا

انا عاوز ردك حالا
ma_vie
Admin
Admin

انثى

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالسبت نوفمبر 22, 2008 5:08 pm

هههههههههههههههههه
انارايي الشخصى يعنى تتنقم منها وتوريها اسئلة عمرها ما شافتها
احنا بنهدى النفوس
هههههههههههههههه
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 23, 2008 1:23 am

OSOS كتب:
هو انا بلاص مثلا رديتى عليهم كلهم الا انا

انا عاوز ردك حالا

ههههههههههههه بلاص هههههههه لا مش بلاص ولا حاجة
انهاردة هاقعد ارد على اسئلتك متقلقش
يا جماعة مفيش سؤال بيتوجه ليا الا ولازم اجاوب عيله
بس الصبر طيب
hanen_2008
مشرفة عامة
مشرفة عامة
hanen_2008

مُساهمةموضوع: رد: سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ   سجن الحقيقة .........احترس منه  مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ - صفحة 6 I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 23, 2008 2:48 am

أغلى هدية تتمنى انك تمتلكيها ؟؟
اى هدية بالنسبة ليه هى اغلى هدية خصوصا لما تكون جاية من حد باحبه

ماذا تعني لك كلمة "الغيرة" ؟؟
الغيرة شعور طبيعى عند اى انسان بس لما بتزيد عن حدها بتدمر الانسان

متى تعرفـين ان الانسان يستحق الثقه؟
لما اتاكد من صدقه وان كل الكلام اللى بيقوله صحيح ومفيهوش كذب
واتاكد انه يعرف يصون السر

لو خيروكـى بين هذه الصفات

(طيبة القلب_الذكاء_الأخلاق) ماهي الصفه التي ستختاريهـا

ايه الاسئلة دى ههههههه هختار الذكاء لان الواحد لما يكون ذكى اكيد هايقدر يفرق
بين الغلط والصح وانا اساسا طيبة يعنى من الاخر كده الثلاث صفات هايكونوا فيا هههههههه

ما أجمل زهرة في حياتك؟
يعنى ايه اجمل زهرة فى حياتى (ما المقصود بكلمة زهرة )

باقة ورد لمن تهديها؟؟
هاهديها لامى طبعا هى تستحق الف باقة ورد

ما هي أسعد لحظات حياتك؟؟؟
اسعد لحظات حياتى لما اعمل حاجة مفيدة وادخل السعادة فى قلوب الناس
ولما اكون مع اصحابى

أيه أكبر غلطة عملتيها ؟
يادى السؤال ده اللى مجننكم
عارف اكبر غلطة انى فتحت السجن النحس ده

ايه احسن درس تعلمتيه من الحياة
اتعلمت ان الزمن ملوش امان والوحدة صعبة وانى لازم احمد ربنا على كل حاجة

ايه الوقت الي تتمني يرجع تانى ؟ وليه ؟
اتمنى ارجع تانى لايام الكلية كانت اسعد ايام حياتى
عندك ثقه في الناس ؟
انا على طول باشك فى كلام الناس اللى ان يثبت العكس واتاكد انهم صادقين معايا

طبخه تحبي دايما تطبخيها ؟
احب على طول اعمل سمك مقلى ومشوى وفى الفرن عشان باحبه جدا
عربيتك المفضله؟
هههههه مليش فى العربيات خالص ومش باعرف فى انواعها
مرفش غير العربية البيجو عشان شكلها مميز

قسم يجب أن يضاف للمنتدى.. (( أسمه ))
لا مفيش بس اتمنى ان اقسام معينة تنشط اكتر من كده خصوصا القسم الاسلامى وقسم التاريخ

هل تحبين الوحدة ؟
الاول كنت باحبها بس دلوقتى زهقت منها

مقوله بتقوليها دائما؟
مش عارفة انتم ممكن تعرفوا الحكاية دى وتقوقولى عليها انا دايما باردد كلمة ايه

شي ما زلتي تحتفظين به من أيام الإبتدائيه أو الروضه؟
يااااااااااااه حاجات كتير قوى بص بقى انا عندى مرض اسمه الاحتفاظ بالاشياء عندى حاجات كتير جدا
من ايام حضانة كل شهاداتى موجودة عندى والهدايا اللى كنت باخدها من المدرسة لسه موجودة لحد
دلوقتى كراريس هدايا مكتوب عليها هدية التفوق واسم المدرسة لسه معايا
وعندى بريزة كانت مدرستى ادتهانى هدية عشان عرفت احل سؤال لسه محتفظة بيها
وربع جنية برضو عليه ختم المدرسة و كلمة هدية التفوق وكان مرة مدرس التاريخ ادانى 10 جنية
هدية عشان جبت الدرجة النهائية فى امتحان قعد معايا سنتين وفى الاخر طمعت فيه وصرفته
هههههه ممممممممم بس اغرب حاجة ان مدرس العربى وانا فى اولى اعدادى
كان ادانى ملبسة برضو هدية انا وبنات كتير كلهم اكلوا الملبسة ده العادى يعنى
تصرف الناس العاقلة بس انا لا قلت هاحتفظ بيها وفعلا شلتها عندى فى الدولاب
سنين يا بنى مش عايزة اكلها لحد ما اتحللت واختفت وفضلت الورقة فاضية
ههههههههه

سجن الحقيقة .........احترس منه مسجونتنا التالتة حنين طباخ السم بيدوقوا بالراحة على التاريخ
صفحة 6 من اصل 8انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-